Shop Mobile More Submit  Join Login
Spank by sonictopfan Spank by sonictopfan
:iconsonictopfan:

Spank by sonictopfan

Watch
/ / / ©2012-2017 sonictopfan
Just a little idea I had for a while, Cream's been a bad girl XD

All Sonic characters are copyright to SEGA and Sonicteam!!
Add a Comment:
 
:iconultamitetailsfan:
ultamitetailsfan Featured By Owner Feb 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:-o yay!!!!
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist General Artist
^^
Reply
:iconultamitetailsfan:
ultamitetailsfan Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:)
Reply
:iconcaptriskyboots:
CaptRiskyBoots Featured By Owner Jan 2, 2014  Student Digital Artist
Poor Cream. D:
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jan 2, 2014  Hobbyist General Artist
I know I'm a terrible person for drawing her like that ):
Reply
:iconthegroundedaviator:
TheGroundedAviator Featured By Owner Oct 4, 2013
Someone must have been listening too the way Shadow talks too others!
Reply
:iconxxhannahxrosexx:
xxHannahxRosexx Featured By Owner Mar 17, 2013  Student Digital Artist
Poor Creamie! I just wanna hug her after. :'( I was never spanked as a kid,and I was MEAN. :XD:
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist General Artist
You weren't spanked as a kid? Aww that's cute you must have a cute little tosh :love: J/K :p

Same here I was mean too but I was abused by my father though but my mom was and still is very kind ^_^
Reply
:iconxxhannahxrosexx:
xxHannahxRosexx Featured By Owner Mar 17, 2013  Student Digital Artist
Usually, the mom is always the nice one.
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist General Artist
Not in my brother's case, he's the nicer parent while his wife is pretty mean "and stupid"...
Reply
:iconxxrikujomaramexx:
XxRikujoMaramexX Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
She's pure kindness what did creamy do O~O
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist General Artist
I dunno :/
Reply
:iconxxrikujomaramexx:
XxRikujoMaramexX Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD you drew it dammit XDDD nice work btw
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist General Artist
thanx!
Reply
:iconxxrikujomaramexx:
XxRikujoMaramexX Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
anytime ^^
Reply
:iconcolorfullcanvas:
ColorfullCanvas Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah thats what you get for drawing on mama's wall
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist General Artist
lol I like your story better, btw there's a pants-pulled-down version but not in DA ^^;
Reply
:iconwebgoku2000:
webgoku2000 Featured By Owner Jul 7, 2012
can jou make more of this
Reply
:iconwebgoku2000:
webgoku2000 Featured By Owner Jul 2, 2012
can jou make the
in couleur voor my
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
Sorry I never planned on coloring it ^^; but you may color it if you want to ;)
Reply
:iconwebgoku2000:
webgoku2000 Featured By Owner Jul 3, 2012
oke
but nice daw very good
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist General Artist
Thanks!
Reply
:iconchrisrox110:
chrisrox110 Featured By Owner Jun 24, 2012
i feel bad for cream
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
But she deserved it :o
Reply
:iconchrisrox110:
chrisrox110 Featured By Owner Jun 24, 2012
for wat
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
idk I kept saying she spill the soap on the new carpet so I'll stick with that story :XD:
Reply
:iconchrisrox110:
chrisrox110 Featured By Owner Jun 24, 2012
wow it was an accident
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
True... :hmm:
Reply
:iconchrisrox110:
chrisrox110 Featured By Owner Jun 24, 2012
yea i dnt think vanilla would spank her 4 that
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
I think so, but then where's the fun in that?
Reply
(1 Reply)
:iconevilmusman:
Evilmusman Featured By Owner Jun 23, 2012
:icongircryplz: WHYYYYYYYEEEEEE???!!!!
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 23, 2012  Hobbyist General Artist
:iconsonicthehedgehogplz::iconsaysplz:Because, we're SONIC HEROES!!
Reply
:iconevilmusman:
Evilmusman Featured By Owner Jun 23, 2012
:iconmetalsonicplz::iconmiddlefingerplz:
Reply
:iconrouge2t7:
rouge2t7 Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
Thats a first.
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
Well the first and last spanking pic I make ^^; but I have much worse pics in my FA account ^^;
Reply
:iconrouge2t7:
rouge2t7 Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
Lol. Its quite original if i say so. But will DA allow it for long? o3o
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
This is the censored version made for DA :? why would they delete it? I have the pulled-down-pants version in FA and IB!
Reply
:iconrouge2t7:
rouge2t7 Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
I thought panty shots for sonic chars was bad o3o
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
idk I thought they were accepted, I mean if they appear in the games and TV shows and those are rated E, why would DA be against it? :?
Reply
:iconrouge2t7:
rouge2t7 Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
They said cause its a 'kids' show its not allowed. But this is what people were ranting about.
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
Hmm... Well if they remove it, as long as it won't result in a ban I don't really care ^^;
Reply
:iconjykata12:
Jykata12 Featured By Owner Jun 19, 2012
this frequently hapend when i was 4 lol
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
You too? :'(
Reply
:iconjykata12:
Jykata12 Featured By Owner Jun 21, 2012
ya lol
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
Sorry about that, did it hurt back then?
Reply
:iconjykata12:
Jykata12 Featured By Owner Jun 24, 2012
it made me scream... nuff sed

ya it did some times i swore so i had 2 "wash out my mouth" one time i did it myself lol :blushes:
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
Oh wow sorry to hear that, it must've sucked :(

Why wash out your mouth if you got spanked? :? and what did you do to yourself?

btw is it true that in western culture sometimes parents wash their kids' mouths when they lie so they won't lie again?
Reply
:iconjykata12:
Jykata12 Featured By Owner Jun 25, 2012
it was wash the mouth 4 swearin and spank 4 other bad stuff

i washed my mouth myself when i swore once

im not sure about that but 4 me it wasnt 4 when i lied it was swearing my dad said he would never lie 2 me and i learned not 2 lie ether from the spanks -_-
Reply
:iconsonictopfan:
sonictopfan Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist General Artist
No offense but that's weird, I mean washing your mouth, not that we have spanking too but at least it's nothing too weird for us, but washing you mouth? Is it even sanitary or healthy? :?

Who used to spank you more? Your mom or your dad? Seems like a mother thing to me but you said it was your dad so idk!
Reply
(1 Reply)
:iconiluvshadow22:
iluvshadow22 Featured By Owner Jun 18, 2012
What did Cream do now?

And I hated that as a kid.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
June 16, 2012
Image Size
174 KB
Resolution
1458×1775
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,766 (2 today)
Favourites
84 (who?)
Comments
134
Downloads
78
×